بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

به نقل از هفته نامه البرز، رقابت های بادی کلاسیک ، هفته گذشته در کشور اتریش به اجرا آمد و طی آن ، تیم ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی تیمی جهان شد و این در حالی بود که مسئولین فدارسیون جهانی IFBB   از قدرت نمایی ایرانی های در رشته بدنسازی شگفت زده شدند.

تیم ایران در پایان با کسب 3 طلا و یک نقره از بادی کلاسیک و همچنین یک طلای دیگر از اوورال بادی کلاسیک و یک طلا از پرورش اندام در وزن آزاد و در نهایت با 60 امتیاز قهرمان مقتدر این رقابت ها شد.

گفتنی است که در این دوره از رقابت ها مسعود ( مهدی ) ذات پرور ضمن کسب مقام قهرمانی دسته 180 سانت ، عنوان اوورال ( قهرمان قهرمانان ) را نیز به تصاحب خویش درآورد و طبق نظر مسئولین IFBB  ذات پرور درخشش خیره کننده ای از خود برجای گذاشت.

خاطر نشان می شود که ذات پرور ، همین عنوان را در رقابت های جهانی سال گذشته نیز بدست آورده بود؛ وی موفق گردید در حال حاضر خود را به عنوان پر افتخارترین قهرمان بادی کلاسیک ایران مطرح نماید.



به ادامه مطلب بروید ...
برچسب‌ها: قهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویر, قهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویر, قهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویر, قهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویر, قهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویرقهرمانی ایران و درخشش ذات پرور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک 2013 + گالری تصاویر,

+ نوشته شده در دو شنبه 25 آذر 1392 ساعت 14:15 توسط حمید رضا بابایی HB |
کنفرانس خبری سر پرست فدراسیون با حضور خبرنگاران جراید و خبرگزاریها
ایران پایتخت پرورش اندام جهان است.
کسب سه عنوان قهرمانی جهان برای تیمهای ملی بادی کلاسیک و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران (اتریش-مراکش-مغولستان)ifbb

 

 

ايران، پایتخت پرورش اندام جهان/برگزاری نخستین دوره مسابقات تهران کلاسیک در ایران

 

ساعت 10 صبح روز سه شنبه 5 آذرماه کنفرانس خبری سرپرست فدراسیون در سالن کنفرانس فدراسیون با حضور نمایندگان ارباب جراید، خبرگزاری های و مخبرین صدا و سیما برگزار شد.

در این نشست خبری که با تلاوت آیاتی از کلام اله مجید آغاز شد مجید احمدی رئیس کمیته روابط عمومی ضمن تشکر از حضور پررنگ اصحاب  رسانه ، گزارش کوتاهی از نتایج کسب شده و کسب عناوین در مسابقات جهانی پرورش اندام و بادی کلاسیک به سمع حضار رساند.

سپس دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون با تشکر از احساس مسئولیت و حضور خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی در مورد اعزامهای اخیر و کسب سکوهای قهرمانی و اهمیت عناوین کسب شده  اعم از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جوانان و پیشکسوتان جهان(قزاقستان)، کسب سکوی قهرمانی مسابقات پرورش اندام بزرگسالان جهان (مراکش)و همچنین کسب عنوان قهرمانی مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی جهان (اتریش) و در مجموع کسب 9 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز در مسابقات جهانی  گزارش کاملی را ارائه داد.

سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به نقل از پاول فیلبرون رئیس کمیته داوران IFBB گفت : ایران هم اکنون پایتخت پرورش اندام جهان است، گفت: این گفته را رییس کمیته‌ داوران فدراسیون جهانی گفت و برای ما جای افتخار دارد. IFBB وقتی میزبانی دوره مربیگری پرورش اندام را به ایران می‌سپارد این نشان می‌دهد که آنها چقدر به پرورش اندام ایران احترام می‌گذارند.

، محمدرضا کاظمی آشتیانی با ارائه گزارشی از قهرمانی‌های این فدراسیون طی سال جاری، اظهار کرد: قهرمانی در مسابقات آسیایی قزاقستان، قهرمانی در مسابقات جهانی مراکش، اتریش و مغولستان طی ماه‌های گذشته به دست آمد که در نوع خود یک رکورد بسیار عالی در IFBB به شمار می‌آید. در مسابقات جهانی پرورش اندام در مراکش همه سالن مصری‌ها را تشویق می‌کردند و تیم ایران تنها چهار نفر حمایت کننده در سالن داشت. بعد از قهرمانی تیم ایران تمام سالن ساکت شد و رییس فدراسیون مصر که نایب رییس جهانی است دقایقی را اصلا صحبت نکرد و شوکه بود.وی در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی را برای قهرمانان تیم‌های ملی در بخش‌های مختلف در نظر خواهند گرفت؟ گفت: بعد از برگزاری مسابقات در سالن ما از کلیه ورزشکاران تجلیل کردیم البته وزارت ورزش و جوانان برای این قهرمانی‌ها دستورالعملی دارد و ملی‌پوشان به طور حتم شامل آن می‌شوند. فدراسیون هم قطعا برای آنها پاداشی در نظر خواهد گرفت. البته در مورد مسابقات مراکش در حد توانمان در همان جا تقدیر کردیم، ولی قصد داریم که ان‌شاءالله دو هفته‌ دیگر مراسمی را برای تقدیر از این ملی‌پوشان برگزار کنیم.وی در مورد بودجه این فدراسیون در سال گذشته و این که چه میزان برای اعزام این تیم‌ها هزینه شده؟ گفت: بودجه‌ای که وزارتخانه به ما داده قطعا کمتر از هزینه‌ای که انجام داده‌ایم، است.

ما حدود 650 میلیون برای این اعزام‌ها هزینه کردیم و سعی کردیم برای همه آنها امکانات خوبی را فراهم کنیم. معتقدم یک رییس فدراسیون نباید از بی‌پولی بنالد. اگر توان دارد باید کار کند و اگر ندارد باید کار را رها کرده و به دیگری بسپارد. برای تمام این اعزام‌ها از محل درآمدهای فدراسیون هزینه کردیم که محل این درآمد‌ها هم کاملا شفاف است و ناظر،‌ بازرس و خزانه‌دار همه در جریان هستند.وی از برگزاری نخستین دوره مسابقات تهران کلاسیک در ایران خبر داد و گفت: فدراسیون جهانی مسابقاتی را با نام "آرنولد کلاسیک" در تقویم خود دارد که در تمام جهان برگزار می‌کند. ما برای این که نمی خواستیم نام آرنولد روی این مسابقات باشد، پیشنهاد "تهران کلاسیک" را دادیم که فدراسیون جهانی هم پذیرفت. قصد داریم اسفند ماه این رقابت‌ها را با جوایز دلاری خوب برگزار کنیم.سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: تیم‌های ایران در مسابقاتی که در آنها تست دوپینگ گرفته نشود، شرکت نخواهد کرد. شاید در گذشته این طور بوده که در چنین مسابقاتی شرکت می‌کردند، اما تاکید مدیریت ما بر این است که حتما در مسابقاتی شرکت کنیم که زیر نظر وادا بوده و از ورزشکاران تست دوپینگ می‌گیرند.وی در مورد برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان (مردان آهنین) که هر ساله برگزار می‌شد و در ایام نوروز پخش می‌شد، گفت: تمام تلاش‌ها انجام شده که این رقابت‌ها تا یک ماه دیگر برگزار شود. متاسفانه قبلا کارهای اشتباهی شده بود که نگاه مسئولان صدا و سیما به این بخش خیلی بد بود که خدا را شکر این مساله حل شد.

در ادامه دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون، علی نعمتی ،محرم پناهی و عباس عاقلی مربیان تیم ملی ، مصطفی گودرز ناصری کاپیتان تیم ملی و مهدی ذات پرور قهرمان قهرمانان مسابقات جهانی بادی کلاسیک به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

این کنفرانس خبری راس ساعت 30/11 خاتمه یافت.


+ نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392 ساعت 11:2 توسط حمید رضا بابایی HB |

عکس های بیت الله عباس پور قهرمان بدنسازی ایران که دیشب فوت کرد

 

بیت الله عباسپور، در میادین جهانی معروف به «بیتو» شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرآنلاین، این مرد که بود؟ بیتو، مدرک کارشناسی رشته حقوق قضایی داشت. اولین ایرانی که به رقابت‌های مستر المپیا راه یافت. در کنار درس، ورزش را به طور حرفه‌ای دنبال کرد و به کوه عضله ایران شهره شد.

او در جایی رقابت کرد که رونی کلمن پیش از او 8 بار قهرمانی جهان را کسب کرده بود. او از ورزشکاران بزرگ رشته پرورش اندام بود. عده‌ای به حق، او را پرچم دار پرورش اندام ایران در سطح جهان می‌دانند.

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پوربیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

بیت الله عباس پور

 

بیت‌الله تا سال 2014 به افتخار آفرینی در عرصه‌های جهانی و ملی ادامه داد. در ادامه مطلب، لیست قهرمانی های او را مشاهده می‌کنید.

۱۳۷۹ مسابقات کشوری (اصفهان) در وزن ۷۰ کیلو مقام دوم.
۱۳۸۲ مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم ملی در وزن ۷۰ کیلو مقام اول
۲۰۰۳ مسابقات جهانی هندوستان IFBB در وزن ۷۰ کیلو مقام اول
۲۰۰۵ مسابقات جهانی چین IFBB در ۷۵ کیلو مقام سوم
۲۰۰۶ مسابقات آسیایی دوحه قطر به مقامی دست پیدا نکرد
۲۰۰۷ مسابقات آسیایی چین در۰ ۸ کیلو مقام اول
۲۰۰۷ مسابقات جهانی کره در ۸۰ کیلو مقام چهارم
۲۰۰۸ مسابقات آسیایی هنگ کنگ در ۸۵کیلو مقام اول
۲۰۰۸ مسابقات جهانی بحرین در ۸۰ کیلو مقام اول
۲۰۰۹ مسابقات آسیایی تایلند در ۸۵ کیلو مقام دوم
۲۰۱۰ مسابقات آسیایی تهران در ۹۰کیلو مقام اول
۲۰۱۲ ورود به دنیای حرفه‌ای
۲۰۱۲ مسابقات فیبو پاور آلمان مقام چهارم
۲۰۱۲ مسابقات مستر اروپا (اسپانیا) مقام سوم
۲۰۱۳ مسابقات نوردیک پرو (فنلاند) مقام اول
۲۰۱۳ مسابقات مستر المپیا (لاس وگاس) شانزدهم
۲۰۱۴ مسابقات آرنولد كلاسيك (برزيل) نهم
۲۰۱۴ پيوستن به رده ي ۲۱۲ پوندي
۲۰۱۴ مسابقات حرفه اي سوپر نمايش اروپا (دالاس) چهارم
۲۰۱۴ مسابقات حرفه اي نيويورك سوم
۲۰۱۴ مسابقات حرفه اي تامپا پنجم
۲۰۱۴ مسابقات مسترالمپيا رده ي بدنسازان ۲۱۲ پوندي پنجم
۲۰۱۴ مسابقات حرفه اي گرند پريكس (سئول) سوم

پس از این افتخار آفرینی‌ها بود که ناگهان بیماری خوفناک واسکولیت،‌این قهرمان را از پای انداخت. واسکولیت به معنای التهاب و ورم رگ ها و عروق خونی است. التهاب رگ ها می تواند باعث ورم دیواره رگ ها و در نتیجه کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ ها و عدم خون رسانی به بافت ها و اندام های مختلف بدن شود. بیماری‌ای نادر که از اقبال بد،‌ سراغ قهرمان قصه ما هم آمد.

بعد از بغرنج شدن وضعیت او و رسانه‌ای شدن موضوع، کمپین‌هایی جهانی برای کمک به بیت‌الله تشکیل شد. معروف ترین آن ها را دنیس جیمز رهبری کرد تا خرج عمل‌های بیتو را فراهم کند.

پس از راه افتادن این کمپین‌ها، برادر رییس جمهوری منتخب مردم ایران و وزیر ورزش، بعد از دیدار از بیت الله قول دادند که هزینه های عمل او را بر عهده خواهند گرفت و دولت نمی‌گذارد خانواده عباسپور، یش از این دچار رنج شود.

اما بیت‌الله زیر فشار این بیماری هولناک زیاد دوام نیاورد و شب گذشته، دار فانی را وداع گفت و ما را تنها گذاشت.

بیت الله عباسپور

 

سایت بدنسازان ایرانی



+ نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392 ساعت 10:58 توسط حمید رضا بابایی HB |




[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir