بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

 مسابقات مستر المپيا 2012 در تاريخ 28 و 29 سپتامبر 2012 در لاس وگاس آمريکا برگزار گرديد

و در نهايت نتايج زير رقم خورد :

رده بندي نهايي مستر المپياي 2012:


1- فيل هيث      (Phil Heath )

2-کاي گرين     (Kai Greene  )

3- شاوون رودن     (Shawn Rhoden )

4- دکستر جکسون (Dexter Jackson )

5- برانچ وارن     (Branch Warren )

6- دنيس وولف    (Dennis Wolf )

7-توني فريمن    (Toney Freeman )

8-اوان سنتوپاني (Evan Centopani )

9- جاني جکسون (Johnnie Jackson )

10-ليونل بيکه       (Lionel Beyeke )

11- بن پاکولسکي (Ben Pakulski )

12رولي وينکلار (Roelly Winklaar )

13- راني راکل     (Ronny Rockel )

14- عيسي عبيد      (Essa Obaid )

15- هيده دا ياماگاشي (Hidetada Yamagishi )

16- بيت الله عباسپور (Baito Abbaspour )

17- بيل ويلمور  (Bill Wilmore )

18-فرد اسمالز   (Fred Smalls )

19-ميشل کفاليانوس (Michael Kefalianos )

رقابت بر سر کسب عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها از همان ابتدا بين کاي گرين و فيل هيث بود که در پايان فيل هيث توانست کاي گرين را شکست داده و بار ديگر بر بام مستر المپيا بيايستد.

فيل بسيار زيباتر از کاي ديده مي شد و کاي گرين اگر حجم بالايش نبود شايد حتي به شان رودن و دکستر جکسون هم مي باخت تا آنوقت سه تن از زيباترين بدنها در جايگاه اول تا سوم مستر المپيا بياستند.

اتفاق عجيب و بسيار جالب قرار گرفتن شان رودن در جايگاه سومي بود. شان رودن که براي دومين بار بود که پاي به رقابت مستر المپيا مي گذاشت توانست با فيگورهاي فوق العاده اش و ژنتيک بسيار عالي اش بر قهرماناني چون دکستر جکسون، برانچ وارن و دنيس ولف چيره شده و به عنوان با ارزش سومي اين دوره از رقابتها برسد.

شان رودن سال گذشته به مقام يازدهم مستر المپيا دست يافته بود، اين قهرمان در سال2009 کارت حرفه اي خود را دريافت کرد و در اولين رقابت حرفه اي خود «نمايش اروپا» در سال 2010 به مقام شانزدهم رسيد پس از آن رودن يک سال فقط تمرين کرد و در هيچ رقابتي شرکت ننمود تا اينکه سال بعد (2011) در همان رقابت نمايش اروپا شرکت نمود و توانست به عنوان سومي اين رقابت دست يابد. شان رودن امسال قهرمان دو رقابت حرفه اي تامپا و نمايش اروپا شده بود.



انتخاب شان رودن در جايگاه سومي و دکستر جکسون در جايگاه چهارم نشان از توجه بيش از حد داوران به تقارن، تناسب و زيبايي اندام قهرمانان در قياس با حجم بالاي عضلات دارد، چيزي که پيش از اين و در زمان سلطه قهرماناني چون دوريان يتس، روني کولمن کمتر ديده ميشد.

و اين نويد را به عباسپور مي دهد تا در سال آينده با ژنتيک فوق العاده خود و با حجم و وزني بيشتر و همان کات مثال زدني اش به جنگ قهرمانان حال حاضر مستر المپيا برود.

براي ما حضور يک ايراني با پرچم ايران و با نام ايران در مسابقات مستر المپيا افتخار بسيار بزرگي به شمار مي آيد، اما اميد آن داريم تا پس از اين رقابت بيت اله بتواند در يک و يا چند رقابت حرفه اي پيش رو به مقام قهرماني رسيده و سال آينده در مستر المپيا 2013 حداقل به جمع ده مرد برتر راه يابد.



عده بسياري از کارشناسان مستر المپيا انتظار حضور بيت اله در مسابقات 212 پوندي ها را داشتند، و براي وي حتي قهرماني اين رقابتها را پيش بيني ميکردند، اما بيت اله نشان داد که با همين وزن و البته با ژنتيک خارق العاده و استعدادهاي بسيارش ميتواند در دسته سنگين وزنهاي مستر المپيا نيز موفق باشد. 

بيت اله ثابت نموده که هر روز در حال پيشرفت است و مطمئناً حال که خود را در کنار اين قهرمانان ديده و آزموده است، به خوبي براي سال آينده برنامه ريزي خواهد نمود تا بتواند عنوان خود را بهبود بخشيده و حتي به جمع ده نفر برتر راه يابد.

به اميد موفقيتهاي روز افزون براي اين قهرمان اسطوره ايران زمين
 


+ نوشته شده در یک شنبه 30 مهر 1391 ساعت 10:41 توسط حمید رضا بابایی HB |

 
مرتضي روشن‌ضمير در رقابت‌هاي IFBB
مرتضي روشن‌ضمير قهرمان 100 کيلوگرم و خوش‌اخلاق کشورمان چند سال اخير را به حضور در رقابت‌هاي IFBB و کشورهاي حوزة خليج فارس مشغول است و اعتقاد چنداني به WBPF و ABBF ندارد. او هفته گذشته در رقابت‌هاي جايزه بزرگ ابوظبي شرکت کرد اما مقام خوبي کسب نکرد. در همين زمينه وي به خبرنگار بشير گفت:

بعد از رقابت‌های آسیایی سال گذشته IFBB مدت 7 ماه به دلیل مشکلات کار و شخصی تمرین جدی برای رقابت نداشتم و به نوعی از زندگی حرفه‌ای دور افتادم اما امسال قصد دارم در رقابت‌های جهانی IFBB شرکت کنم.

به همین خاطر تصمیم گرفتم در مسابقات ابوظبی شرکت کنم تا از این طریق به فضای مسابقات برگردم و تمریناتم را به‌صورت جدی شروع کنم اما هدفم IFBB است و ابوظبی فقط برای آمادگی ذهنی بود.

وی در انتها گفت: در حال حاضر در 2 باشگاهی که در بابل مربیگری می‌کنم تمرین دارم.



+ نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391 ساعت 12:45 توسط حمید رضا بابایی HB |

مايکل کلارک دانکن، بازيگر تنومند فيلم‌هاي هاليوودي هفته گذشته در سن 54 سالگي و بر اثر حمله قلبي درگذشت. دانکن در دوران جواني مدتي بدنساز بود اما

هیچ وقت ورزشکار سطح مسابقهای نشد. او پیش از اینکه به دنیای بازیگری راه یابد، چند سالی را به عنوان محافظ چهرههای سرشناس سپری کرد. فیزیک بزرگ و قد 196 سانتی کلارک دانکن بیشتر مناسب نقشهای فیلمهای اکشن بود اما در نقشی تأثیرگذار در فیلم «مسیر سبز» جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش دوم مرد را دریافت کرد. بیباک، آرماگدون، سیاره میمونها و پادشاه عقرب از جمله فیلمهای مشهور این بازیگر سیاهپوست بود.

مایکل کلارک دانکن مثل آرنولد شوارتزنگر بدنساز حرفهای نبود ولی همواره یکی از علاقهمندان این رشته باقی ماند.



+ نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391 ساعت 12:11 توسط حمید رضا بابایی HB |

 
 
همه ستارگان المپياي 2012 مجموعه بهترين و نامدارترين بدنسازان جهان كه در طول يك سال، جواز حضور در رقابت‌هاي مسترالمپيا را دريافت كرده‌اند، دو روز ديگر با هم به رقابت مي‌پردازند تا چهره بهترين‌هاي سال 2012 مشخص شود. در رقابت‌هاي امسال 24 بدنساز موفق به دريافت سهميه حضور در اين رقابت‌ها شدند كه از ميان آن‌ها، 5 نفر انصراف داده‌اند.

 

 

 

* غايبان سرشناس

مهمترين غايب مسابقات امسال، جي كاتلر فاتح 4 دوره المپيا است كه سال پيش بعد از فيل هيث به مقام نايب قهرماني رسيد. كاتلر كه ركورددار بيچون و چراي نايب قهرماني در اين مسابقات است، امسال به دليل مشغلههاي كاري و درگير شدن با توليد يك محصول جديد مكملهاي غذايي، از تمرين منظم بازماند و به همين دليل اعلام كرد با يك سال وقفه، از سال آينده در مسابقات شركت ميكند. بعد از او بايد به ويكتور مارتينز اشاره كنيم كه اسير قوانين عجيب و غريب مهاجرتي در ايالات متحده شد و بعد از اينكه ماهها پشت ميلههاي زندان ماند، فرصت آمادهسازي را از دست داد. مارتينز در شرايطي دچار دردسر شد كه با پشت سر گذاشتن مصدوميتي سنگين، به تدريج به روزهاي اوج خود نزديك ميشد.

سدريك مك ميلان، پديده امسال بدنسازي حرفهاي هم شرايط را براي حضور در رقابتهاي امسال مساعد نديد و انصراف داد. خيليها معتقد بودند مك ميلان در صورتي كه در المپياي 2012 شركت ميكرد، يكي از فيناليستها بود. خوان مورل مكزيكي و جان دلاروزا ديگر بدنسازاني هستند كه با وجود كسب سهميه، در اين مسابقه غيبت خواهند داشت.

* المپيا با حضور دلاور ايراني

يكي از ويژگيهاي منحصر به فرد المپياي امسال، حضور يك بدنساز ايراني در اين رقابتهاست. بيتالله عباسپور كه عمر حرفهاي شدنش هنوز به يك سال نرسيده، بعد از اينكه در سه مسابقه در جمع نفرات برتر قرار گرفت، امتياز لازم را براي قبولي در كنكور المپيا به دست آورد و تبديل به اولين بدنسازي شد كه در فضاي پرورش اندام ايران رشد كرده و به اين مسابقات ميرسد. قانون نانوشته حاكم بر المپيا ميگويد كه تازه واردها معمولاً شانس زيادي براي موفقيت ندارند و داوران به بدنسازان غريبه زياد روي خوش نشان نميدهند. حتي بدنسازان بزرگي مثل روني كولمن در اولين تجربه المپيايي خود حتي در جمع 15 نفر برتر قرار نگرفتهاند اما با اين حال اميدواريم بيتالله با قرار گرفتن در جمع 10 نفر برتر، يكي از شگفتيسازان اين دوره باشد. عباسپور تا همين جا هم كارنامه درخشاني داشته و به مرزهايي رسيده كه براي بسياري دست نيافتني است.

* مدعيان قهرماني

تقريباً اكثر كارشناسان بار ديگر فيل هيث را قهرمان امسال ميدانند. هرچند عده كمي هم هستند كه برانچ وارن را شايسته اين عنوان ميدانند ولي بعيد است كه وارن بتواند حريف هيث بسيار آماده شود. عكسهايي كه در چند روز اخير، از فيل هيث منتشر شده نشان ميدهد كه او حتي نسبت پارسال هم وضعيت بهتري دارد. بعد از اين دو نام، به كاي گرين و دنيس ولف مي رسيم و با كمي فاصله ايوان سنتوپاني و دكستر جكسون از جمله نامهايي هستند كه ميتوانند به فينال برسند.

* شگفتيسازان

پيشبينيها حاكي از آن است كه در رقابتهاي اين دوره، نبايد منتظر شگفتيهاي عجيب و غريب باشيم اما قضیه شان رودن كمي با بقيه متفاوت است. رودن كه در ماه گذشته دو قهرماني پياپي به دست آورد، چشمها را خيره كرده و هيچ بعيد نيست يكي از فيناليستهاي اين دوره باشد. برخي از كارشناسان، رودن را در جايگاهي بالاتر از سنتوپاني و دكستر جكسون قرار دادهاند.

* ليست نهايي

مرداني كه شنبه آينده در صحنه المپيا با يكديگر رقابت مي كنند عبارتند از: بيت الله عباسپور، ليونل بيكه، ايوان سنتوپاني، توني فريمن، كاي گرين، فيل هيث، دكستر جكسون، جاني جكسون، مايكل كفاليانوس، عيسي عبيد، بن پاكولسكي، شان رودن، راني راكل، فرد اسمالز، برانچ وارن، رولي وينكلار، بيل ويلمور، دنيس ولف و هيده تادا ياماگيشي.

رده بدنسازان كمتر از 212 پوند: آل آگوست، ليندون بلگريو، كورتيس برايانت، گاي سيسترنينو، ادوارد كوريا، جمال احمد المداوي،درك فارنسورث، ديويد هنري، ياروسلاو هوراث، تريكي جكسون، رائول كاراسكو،فلكس لوئيس، استان مك كواي، فرناندو دي آلميدا، لوكاس اوسلاديل، خوزه ريموند، ماركو ريورا، شان جوزف تاورنيه، پتر وانيس و آنخل مانوئل وارگاس.



+ نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391 ساعت 12:9 توسط حمید رضا بابایی HB |

امیدوارم خوشتون بیاد

آرنولد

 

آرنولد شوارتزنگر

 

آرنولد

 

آرنولد

بقیه تصاویر با سایز و کیفیت بالا در ادامه مطلب

 

 

 



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در شنبه 29 مهر 1391 ساعت 10:49 توسط حمید رضا بابایی HB |

1- مجله شماره یک (شماره اول مجله علم و عضله)

 

2-مجله شماره دو ( شماره دوم مجله علم و عضله)

 

سال اول- شماره سوم مرداد ماه ۸۹ سال اول- شماره اول مرداد ماه ۸۹

 

سال اول-شماره چهارم-آبان ماه ۸۹ سال اول-شماره چهارم-آبان ماه ۸۹

 

سال اول شماره پنجم،آذر ماه ۸۹ سال اول شماره پنجم،آذر ماه ۸۹

 

سال اول شماره ششم،دی ماه ۸۹ سال اول شماره ششم،دی ماه ۸۹

 

سال دوم شماره یازدهم- تیر و مرداد ۹۰ سال دوم شماره یازدهم- تیر و مرداد ۹۰

 

سال سوم شماره شانزدهم-تیر و مرداد ۹۱ سال سوم شماره شانزدهم-تیر و مرداد ۹۱

 

سال سوم شماره هفدهم – شهریور و مهر ماه ۹۱ به همراه نسخه آندروید (جدید)



+ نوشته شده در یک شنبه 23 مهر 1391 ساعت 11:55 توسط حمید رضا بابایی HB |


+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:37 توسط حمید رضا بابایی HB |


+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:32 توسط حمید رضا بابایی HB |



+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:27 توسط حمید رضا بابایی HB |
مقام نخست - Branch Warren
برانچ وارن
مقام دوم - Denis Wolf
دنیس ولف
مقام سوم - Evan Centopani
اوان سنتوپانی
مقام چهارم - Ben Pakulski
بن پاکولسکی
مقام پنجم - Dexter Jackson
دکستر جکسون
مقام ششم - Lionel Beyeke
لیونل بییک
مقام هفتم - Brandon Curry
براندون کوری
مقام هشتم - Shawn Rhoden
شان رودن
مقام نهم - Michael Kefalianos
مایکل کفالیانوس
مقام دهم - Eduardo Correa
ادواردو کورئا


+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:6 توسط حمید رضا بابایی HB |
وزن 55 کیلو
مدال طلا : حمیدرضا مهدی فر ، مدال نقره : پیمان ریاحی ، مدال برنز : محمد کنکوزر
وزن 60 کیلو

مدال طلا : محمد تقی شریعت جو ، مدال نقره : محمد رضا قاید رمضانی ، مدال برنز : فرشاد آقابابایی
وزن 65 کیلو
مدال طلا : عبدالرضا طیرزاده ، مدال نقره : عادل منظری ، مدال برنز : وحید صالحی
وزن 70 کیلو
مدال طلا : سلیمان اکبری ، مدال نقره : علی حیدر قمری ، مدال برنز : محسن حیدری
وزن 75 کیلو
مدال طلا : سجاد نیکنام ، مدال نقره : محمدرضا مزرعه مولایی ، مدال برنز : مسعود نیکنام
وزن 80 کیلو
مدال طلا : تقی قربانی ، مدال نقره : خلیل اسدی ، مدال برنز : امیر نصر
وزن 85 کیلو
مدال طلا : پرویز غلامی ، مدال نقره : مهدی عسگری ، مدال برنز : یاسر فالی
وزن 90 کیلو
مدال طلا : رضا کاکاوند ، مدال نقره : عباس شکرزاده ، مدال برنز : مجید جامه بزرگ
وزن 100 کیلو
مدال طلا : علی اکبر جانعلی پور ، مدال نقره : سعید مرنگی ، مدال برنز : جعفر ابن مسعود
وزن 100+ کیلو
مدال طلا : رمضانعلی قنبرلو ، مدال نقره : فرهنگ فرهی ، مدال برنز : مهدی صفری
گالری تصاویر مسابقات بادی کلاسیک قهرمانی کشور اصفهان - بهمن ماه 90
دسته قدی 165 سانتی متر
مدال طلا : وحید صالحی ، مدال نقره : پژمان رستمی ، مدال برنز : محسن امیدی
دسته قدی 170 سانتی متر
مدال طلا : علی حیدر قمری ، مدال نقره : محمد حسین سیاهپوش ، مدال برنز : حسین کلاته
دسته قدی 175 سانتی متر
مدال طلا : حسن صالحی ، مدال نقره : حسین کرمی فعلی ، مدال برنز : محمد جواد ذوالقدر
دسته قدی 180 سانتی متر
مدال طلا : علی عزیز آبادی ، مدال نقره : حسین کریمان ، مدال برنز : سید مجید حسین زاده
دسته قدی 180+ سانتی متر
مدال طلا : علی پورمیری ، مدال نقره : غلامرضا احمدزاده ، مدال برنز : علی شمس قمر
گالری تصاویر صحنه مسابقات قهرمانی کشور اصفهان - بهمن ماه 90
هیات داوران
از راست به چپ : آقایان مجید احمدی ، کاوه سنجری ، ذات پرور ، مجید سرایی ، داریوش زارع ، یحیی آگاهی و احمد فرعی
کنگره قبل از مسابقات
از راست به چپ : آقایان حمزه هوشمند ، احمد بلاسی ، کامران علیشاهی و احد عبادی
مجری مسابقات
آقای بابک نورزاد
قهرمانان و میهمانان ویژه
از راست به چپ آقایان : کامران علیشاهی ، دین محمدی ، سیاوش آریا ، نصر اله زاده
اعضای محترم فدراسیون بدنسازی
از راست به چپ : آقایان نصراله زاده ، یکی از اعضای فدراسیون و بابک نورزاده
عکس های یادگاری
از راست به چپ : آقایان محمد دهقانی ، صادق هاشمی ، کاکلی ، بهرام ناصری ، امید جبلی ، حمزه هوشمند ، پرورش ، سید حسن افضلی و بابک نورزاده
آقایان مجید گرک یراق و سید حسن افضلی
تقدیر از داوران و کادر اجرایی با حضور مسئول هیات پرورش اندام اصفهان و نایب رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
عکس یادگاری ورود تیم ها
ورود تیم ها در ابتدای مسابقات بر روی سن
ریاست محترم هیات استان اصفهان
آقای پرورش و امیر سرتیپ برخور
اوورال مسابقات پرورش اندام بزرگسالان
اوورال مسابقات رضا کاکاوند در کنار سید حسن افضلی
جوایز تیمی جوانان
تیم قهرمان : ایرانیان شیراز ، تیم نایب قهرمان : مازندران و تیم سوم اصفهان
جوایز تیمی پرورش اندام بزرگسالان

تیم قهرمان : اصفهان الف ، تیم نایب قهرمان : فجر تهران و تیم سوم میثاق تهران
مربیان و اعضای هیات استان تهران


+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 12:2 توسط حمید رضا بابایی HB |
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور جفت بازو از روبرو
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور زیربغل از روبرو
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور قفسه سینه از پهلو
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور جفت بازو از پشت
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور زیربغل از پشت
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور پشت بازو از پهلو
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور شکم و کنترل پا
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث ، شان رودن - فیگور بیشترین نمایش عضلات
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان) - شان رودن (مقام سوم)
کای گرین ، فیل هیث - فیگور جفت بازو از روبرو
از راست به چپ : کای گرین (نایب قهرمان) - فیل هیث (قهرمان)
بیت اله عباسپور - نماینده شایسته ایران در مستر المپیا 2012
Baito Abbaspour بیت اله عباسپور
بیت اله عباسپور - نماینده شایسته ایران در مستر المپیا 2012
Baito Abbaspour بیت اله عباسپور
بیت اله عباسپور - نماینده شایسته ایران در مستر المپیا 2012
Baito Abbaspour بیت اله عباسپور


+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:52 توسط حمید رضا بابایی HB |

مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک قهرمانی کشور در تاریخ سیزدهم و چهاردهم مهر ماه 1391 در شهر مقدس مشهد برگزار گردید و در پایان در مسابقات پرورش اندام بزرگسالان، تیم تهران الف عنوان قهرمانی را بدست آورد، البرز الف نایب قهرمان شد و عنوان سومی به اصفهان رسید

در مسابقات پرورش اندام رده سنی جوانان، تیم تهران با ۵۶ ، فارس با ۵۲ و گیلان با ۴۰ امتیاز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

* نتایج پرورش اندام بزرگسالان *
1- تهران الف ۸۴ امتیاز
2- البرز 73 امتیاز
3- اصفهان ۶۸ امتیاز

در رشته بادی کلاسیک نیز تیم تهران با ۵۶ امتیاز اول شد و خراسان رضوی با ۳۸ و تیم البرز با ۲۶ امتیاز مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

* نتایج بادی کلاسیک *

دسته قدی 160 سانتی متر: 1- پیمان بایمانی (خوزستان) 2- مهدی قادری (تهران الف) 3- مهدی قپانچی زاده (کرمان)

دسته قدی 170 سانتی متر: 1- جواد سلطانی (خراسان رضوی) 2- مهدی ارزشمند (فارس) 3- محمد قربانعلی زاده (تهران)

دسته قدی 175 سانتی متر: 1- آرش فتاحی ( تهران) 2- محمدرضا قراگوزلو ( تهران ب) 3- حسین شاهی روندی ( خراسان رضوی)

دسته قدی 180 سانتی متر: 1- احمد مهری ( خراسان رضوی ) 2- صالح فتحی نژاد ( کرمان ) 3- میلاد ثابت ( فارس )

دسته قدی +180 سانتی متر: 1- حمیدرضا عقیلی ( اصفهان ) 2- علی شمس قمر ( تهران الف ) 3- سید آرش قوامی ( خراسان رضوی )

 

 

* نتایج تیمی بادی کلاسیک :

1-تهران الف ۵5 امتیاز
2-خراسان رضوی ۳۸ امتیاز
3-اصفهان ۲۶ امتیاز

* نتایج پرورش اندام رده سنی جوانان:

وزن 55 کیلوگرم: 1- سعید دلیرج (مازندران) 2- علی دالایی (تهران) 3- امین رحمتی (لرستان)

وزن 60 کیلیوگرم: 1- محمد حسینی (تهران) 2- محمد حسین زاده (گیلان) 3- محمد رضا برزگر (فارس)

وزن 65 کیلو گرم: 1- ابراهیم رمضان پور(گیلان) 2- بهزاد محرری(گیلان) 3- آرمان بهزاد فر(تهران)

وزن 70 کیلوگرم: 1- احسان ششپری (تهران) 2- نور اله زارعی (فارس ) 3- امیر حیدری

وزن 75 کیلوگرم: 1- اسماعیل فروزان (فارس) 2- میلاد ثابت سروستانی (فارس) 3- سالار محسنی (البرز)

 

* نتایج پرورش اندام بزرگسالان :

55کیلو: 1- لطیف دهقان(خوزستان) 2- واحد رستمی فر(خوزستان) 3- بهروز بهروزیه(خ رضوی) 4- میلاد خوید (گلستان) 5- مهدی نصیبی

60کیلو: 1- علی احمدی(البرز) 2- علی اسدی(اصفهان) 3- فریبرز کوچک زاده(تهران الف) 4- حامد کریمی(کرمانشاه) 5- محمد امین نجات (فارس)

65کیلو: 1- مهدی قادری(تهران الف) 2- پیمان بایمانی(خوزستان) 3- مهدی جمالی(گلستان) 4- مهدی قپانچی زاده(کرمان) 5- مجید نوروزی(فارس)

70کیلو: 1- حامد افضلی ثانی(البرز) 2- فرهاد اسدنژاد(مازندران) 3- فرزاد کیانی(اصفهان) 4- کریم مهدی زاده(آ غربی) 5- شاهین زبرجد(تهران الف)

75کیلو: 1- محمد ابراهیم ارزشمند(فارس) 2- مهدی احترام دلربا(کرمان) 3- رشید موسائی(البرز) 4- بهروز حاجی 5- آرش احمدی(البرز)
 

 

80کیلو: 1-هادی چوپان(فارس) 2- حامد داود آبادی 3- محمدحسین قره گوزلو(تهران ب) 4- حامد خوش رفتار(اصفهان) 5- مسعود سلیمانی

85کیلو: 1- سعید معمر(تهران الف) 2- فریدون خندانی(تهران ب) 3- رضا تقدسی(مازندران) 4- احمد مهری(خ رضوی ب) 5- شهریار محبعلی(خ رضوی)

90کیلو: 1- حسین زمانیان(البرز) 2- محمدرضا صادقیان(تهران الف) 3- سعید کوجالیان(اصفهان) 4- زانیار فلاحی 5- محمود اخروی(اصفهان)

100کیلو: 1- میثم کشوری(اصفهان) 2- یزدان احمدیان(کرمانشاه) 3- رضا رضائی(تهران الف) 4- علی اصغر کابلی(مازندران) 5- طالب روستا(البرز)

100+کیلو: 1- اسحاق قویدل(مازندران) 2- مجتبی نوترکی(همدان) 3- وحید خوش الحان(خ رضوی) 4- اکبر صالحی 5- محمد رحیم خراسانی(تهران ب)

* قهرمان قهرمانان :
میثم کشوری (قهرمان وزن 100 کیلو)



+ نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391 ساعت 11:50 توسط حمید رضا بابایی HB |

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

 hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

hbbody

 

 



+ نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1391 ساعت 10:29 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

حسین الهامی پور

حسین الهامی پور

 

 

 

حمیدرضا بابایی کیا

حمیدرضا بابایی کیا

 

 


برچسب‌ها: حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, حمیدرضا بابایی کیا, حسین الهامی پور, ,

+ نوشته شده در شنبه 15 مهر 1391 ساعت 8:57 توسط حمید رضا بابایی HB |




[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir